High School jaar Charlotte

Week #7

Hii allemaal,

Het leven hier begint allemaal een beetje normaal te worden na 6 weken. Homecoming week zit er ook weer op, wat ik echt heel jammer vond! Het was zo saai de week daarna. School is zowat elke dag hetzelfde. Elke dag van 8:30-15:30 naar school. Het is hier echt leuk dat ze andere vakken hebben zoals koken en huisontwerpen, ik kijk altijd uit naar die lessen! Alles is goed te volgen in de lessen, dat komt denk ik ook wel omdat het niveau hier niet hoog is.

Voorbeeld 1: bij één vak dat in volg heb je al een 10 als je maar 50% goed hebt.
Voorbeeld 2: bij 2 vakken die ik volg mag je vragen stellen aan de leraar onder de toets en het meest schokkende is dat je allemaal notitie bladen erbij mag houden met alle stof die we hebben behandeld!

Elke dag keek ik uit naar de golftrainingen na school. Niet dat ik golf zo geweldig vond, maar we hadden een super gezellig team. Ik heb deze weken ook m'n eerste golfwedstrijden gehad. Bij golf is het de bedoeling om een zo laag mogelijke score te halen. Je hebt een 9hole ( duurt 2,5 uur) en een 18hole (duurt6 uren). Wij spelen meestal een 9hole omdat dat veel minder tijd kost. Een meisje uit mijn team behoort tot een van de beste van mijn staat, en kan makkelijk een 35 slaan. Mijn score ligt tussen de 68-70, niet echt best dus. Ik vind het echt jammer dat het golfseizoen over is, ik ga 't leuke team echt missen. Morgen is er een teamdinner, daar heb ik echt heel erg zin in!

Gister was er weer een football game. Deze keer was het uit-wedstrijd in Nebraska City ( ongeveer 45 min. rijden). Er waren echt heel veel mensen van onze school naar deze wedstrijd gekomen. Na 3 uren kijken, was het afgelopen. En natuurlijk won ons team met gemak met 49-7. 't Was echt gezellig, met iedereen football kijken. In Amerika ga vooral naar een footballgame om al je vrienden daar te zien en om gewoon een leuke avond te hebben. Daarna reed ik met Caity terug naar 't dorp. Ik bleeft die nacht bij haar slapen en haar vader maakte de beste chocolade koekjes ooit.

Het is echt zo leuk dat je word opgenomen in de cultuur enzo en dat mensen zo geinteresseerd zijn. Ik begin nu wel te merken dat het Engels praten ook makkelijker gaat. Ik hoef minder na te denken over woorden en hoe ik zinnen maak, dat scheelt echt heel veel energie. Natuurlijk zijn er ook genoeg dagen dat ik 't liefst in bed wil blijven en gewoon niet naar school wil, maar die zijn er in Nederland ook. Maar ik heb 't tot nu toe goed naar m'n zin in 't zonnige Nebraska! Tot nu toe nog geen heimwee :)

Ik ga weer verder met Football kijken, want zaterdag is hier natuurlijk Game-Day. Ik begin 't denk ik zelfs een beetje te begrijpen!

XX Charlotte

Reacties

Reacties

Familie van Dulst

Weer een boeiend verhaal charlot. Fijn dat het goed gaat met je. Geniet maar van elke dag !! Het was vandaag ook weer erg gezellig op het feestje van je grote broer. Liefs vanuit het herfstachtige Nederland. xxxx

Mama

Hoi liefje,
Leuke berichtjes weer uit Hickman. Het skypen was weer leuk. Matthijs heeft een gezellige verjaardag gehad, vlg jaar ben je er gelukkig weer bij. Geniet van alle kleine en grote gebeurtenissen. Ennuh het pak cakemeel wordt geregeld hoor. Xxx

Oma en opa

Hey oudste
Wederom een geweldig verhaal . Als je terug bent en je weet nogstedds niet wat je in de toekomst wil gaan doen denk dan eens goed na om schrijfster te worden . Dat neerschrijven van allerlei gebeurtenissen heb je geweldig in de vingers .
Wij vinden het ook geweldig dat je het zo goed naar je zin hebt .
Ga zo door en geniet ervan

Moon

Heej lieve charly, he wat gezellig weer zo'n mail van jou. Stoer hoor hoe jij het allemaal zo doet daar in dat verre Amerika. Ik miste je wel hoor zondag zo op Mathijs zn verjaardag maar geweldig dat jij het zo leuk hebt daar .Ik kijk weer uit naar je volgende verhaaltje dag lieverd veel plezier daar dikke kus Moon

Ad en Henny van den Broek

Hallo Charlotte,
We hebben je nieuws weer gelezen, hartstikke leuk.
Hoe is het weer daar, vergelijkbaar klimaat als bij ons? Hier zitten we volop in de herfst. Opa en Oma Schipper zijn weer even in Holland en morgen treffen we ze. Gezellig! We kijken weer uit naar je nieuwe berichtjes. groeten van ons

buuf Jeanet

Hey Charlotte,
volgens mij zijn er nu al ruim 2 maanden voorbij! Tijd gaat snel, leuk om je avonturen te lezen en de foto's vd Homecoming week te zien. Hier nu Herfstvakantie en die begint supernaaaaaaaaaaaaaaaat, brrr.
Sophie en Guido kunnen deze week aan de bak voor hun PWS, had jij vorig jaar, lekker hé, dat hoeft niet meer voor jou! Groet vanaf het Muus Jacobsepad nr 7.

anke en kees

hoi meissie,

leuk hoor al die verhalen van je, en zie je wel dat de taal na al weer 2 maanden goed komt.
En het zal nog beter gaan de komende maanden.
hier gaat het allemaal z'n gangetje erg druk op ons werk maar dat hoort erbij.
ik moet je nog bedanken voor het vingerhoedje wat de je hebt gekocht voor Erik zijn oma ze vond het erg lief van je dat je daaraan hebt gedacht.
he meisje het allerbeste daar, geniet ervan en tot horens.

liefs kees en anke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active