High School jaar Charlotte

Homecoming week

Hiii allemaal,

Dezesuper leukeschoolweek zit er weer op. Ik denk dat je deze week een beetje kan vergelijken met carnaval. Iedereen was gek verkleed deze week, ik zal deze weeknooit meer vergeten!

Maandag: Deze dag was colorday. Iedere klas droeg een bepaalde kleur. Voor ons was dat de kleur roze, jaja zelfs de jongens droegen roze. Ik had geen idee wat ik moest verwachten, dus toen ik de deur uitliep met m'n barbie pakje dacht ik echt dat ik voor gek zou staan. Eenmaal op school aangekomen zag ik dat gewoon iedereen hun best had gedaan om zoveel mogelijk roze aan te trekken. Jongens met roze jurken, mensen met roze haar, mensen met roze bodypaint en zelf een roze gezicht! Je viel eigelijk enorm op als je niet meedeed met het verkleden. De dag zelf verliep gewoon als alle andere dagen. Alle lessen waren gewoon hetzelfde alleen had iedereen iets anders aan.

Dinsdag: Deze dag was Camoday. Iedereen droeg camouflage kleuren of leger dingen. Ik keek m'n ogen uit toen ik in de school liep. Sommige hadden een boom kostuum aan. Het leek net alsof er een boom naast je liep soms. Zowat heel de school deed weer mee. Het was deze dag 9/11 dus dat was wel een beetje dubbel om legeroutfist te dragen maar het was weer een leuke dag.

Woensdag: Deze dag was Nerd/Jock day. Iedereen droeg een nerdoutfit of was verkleed als het tegenovergestelde: een atleet. Het was weer grappig om te zien dat sommige mensen zoveel tijd staken in hun kostuums. Je zag de gekste dingen in de school voorbij komen.

Donderdag: Deze dag was Hallway Theme day. Iedere klas had een thema bedacht. Sommige thema's waren: glowe in the dark, hollywood en wij hadden Superheroes als thema. Deze dag heb ik alles voorbij zien komen. Van superman tot spiderman en van Catwoman tot Zorro. Door de kostuums was het soms echt moeilijk om mensen te herkennen. Deze dag ging de dochter van mijn gastmoeder naar het ziekenhuis toe. Ze was toen 9 maanden zwanger en werd die dag ingeleid.

Vrijdag: Deze dag was Spirit day, dat wil zeggen dat iedereen de kleuren van de school draagt. Wij droegen dus allemaal rood, wit blauw die dag. Deze dag was anders dan de andere dagen. We hadden alleen de eerste 3 uren les en daarna begon de Pep Rally. Een pep rally vindt plaats in de gymzaal, alle mensen komen daar dan naartoe en de cheerleaders doen hun dansjes, de leraren doen een optreden en alle klassen deden een zang wedstrijd. Rond 10:00 werd de baby geboren. Zijn naam is Kaleb en het is een schatje, hij heeft echt al veel haar voor een baby en hij isgelukkig gezond. Daarna ging iedereen buiten op de tribune lunchen. Buiten zou er nog een pep rally zijn. De cheerleaders deden weer een ander dansje, de band gaf een optreden en de tijd vloog voorbij. De directeur deed zijn toespraak en stuurde ons een uur eerder naar huis :)
En natuurlijk was er weer golftraining zoals elke dag. Na 2 uurtjes golfen in 30 graden gingen we weer naar huis toe. Ik had niet veel tijd, want een uur later werd ik al weer opgehaald door een meisje van school Caity. We zijn samen naar de Football game gegaan. Ik snapte er natuurlijk helemaal niks van, maar ze hebben gelukkig gewonnen. Er waren heel veel mensen van school en tussen de eerste en tweede helft werd bekend gemaakt wie Queen en King werd. Nadat de wedstrijd was afgelopen gingen we naar 't schoolfeest toe. Er waren niet heel veel mensen maar het was wel leuk. Rond 23:30 zijn we met een groepje naar iemand huis gegaan. Ze had een kampvuur georganiseerd met veel lekker eten. Het was een goede afsluiting van een leuke avond! Omdat 't al 01:00 was bleef ik slapen bij Caity. De volgende morgen moesten we alweer vroeg weg, want ze moest al om 11:00 werken.

Zaterdagavond gingen we dan op babybezoek. Ik had er echt zin, kleine baby's zijn zó schattig. Het was echt heel leuk om de baby vast te houden, die kleine handjes nog en die kleertjes zijn zo schattig. Vandaag was eigelijk een saai dagje, niet echt veel gedaan. Heerlijke luie zondag, helaas begint morgen de volgende schoolweek alweer. De tijd vliegt wel voorbij, dit is al m'n 5e schoolweek!

Ik ga weer stoppen voor vandaag, en schrijf binnekort weer een nieuw verhaal!

XX Charlotte

Reacties

Reacties

Fam. van Dulst.

Hallo Charlotte,

De verkleed partijen waren echt enig, natuurlijk gevolgd via fb. Fijn dat je het naar je zin hebt meis. Hier gaat alles goed. We geven je van ons allen een lieve groet en een dikke knuf xxx

Mams

Hoi liefje, het is weer heel leuk om je belevenissen te lezen. Dit heb je nog nooit mee gemaakt op de RGO. Ik vind het ook leuk dat je wat foto's heb gemaakt van de omgeving rond school. Misschien vlg keer nog een paar dan hebben we ook een idee hoe het er daar uit ziet. Xxx

edith

hey meissie, volgens mij gaat het helemaal prima daar! Je wordt al een echte amerikaanse als ik de foto's zo eens bekijk. En je eerste huwelijks aanzoek lazen we vanochtend............geen paniek hoor vriendje van Charlotte............hij is pas 5 begreep ik van jelle en julia. Maar wel heel schattig toch? Jut en jul zijn lekker naar school. Het huiswerk begint nu een beetje te komen, maar vooralsnog heeft jelle meer belangstelling voor zijn gitaartje..........wat dat moet worden dit jaar! Hij is ook druk met zijn rijlessen, volgende week maggie naar Roosendaal begreep ik. Kun je daar ook je rijbewijs halen? Zou mooi zijn. Groetjes vanuit de Hoflaan en hou je taai en geniet hoor! Groetjes Xxxxx

Annewienbogerman

Leuk dat je het naar je zin hebt hele ervaring gaaf om te lezen! Ik hoop dat je nog vele mooie dingen mag beleven!groetjes Anewien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active